تبلیغات
تجربیات مفید و طلایی - یادگیری مسائل مهم و در اصل بزرگ - دو نکته ی قابل توجه (توجه در مورد رستوران رفتن-مهمون کردن دوست در رستوران-فست فود رفتن)
 
تجربیات مفید و طلایی - یادگیری مسائل مهم و در اصل بزرگ
پرسیدن عیب نیست...ندانستن عیب است
 
 
1.اگه میخواید کسی رو تو رستوران یا فست فودی مهمون کنید ولی جایی رو نمیشناسید یا می ترسید وارد یه رستوران مجلل بشید و پول کافی نداشته باشید از سایت fidilio.com استفاده کنید.توی این سایت رستوران ها بر اساس قیمت منو ها و محل اونها هم دسته بندی شدن.به درد من یکی که خیلی خورده و باعث شده که موقع حساب کردن صورتحساب آرامش داشته باشم و ضایع نشم!
---------------------------------------------------------
2.اگه راجع به ماشین هایی که تو سطح شهر می بینید هیج اطلاعاتی ندارید و حتی اسم خیلی هاشونو هم نمی دونید ولی دوس دارید که شمام مثل خیلی ها از ماشین سر در بیارید کالایاب خودرو رو بخرید.تمام دکه های روزنامه فروشی هم دارنش.مجله ماشین زیاد داریم ولی اکثرشون راجع به ماشین هایی مطلب دارن که توی ایران خیلی کم پیدا میشن یا اصلا پیدا وارد ایران نمیشن.




نوع مطلب : تجربیات طلایی، مسائل کوچک اما در اصل بزرگ، 
برچسب ها : مهمون، کردن، رفیق، دوست، مهمان، در، رستوران، فست، فود، فستفود، fast، food،




درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم

اولین بار وارد یه جایی میشید...
مثلا یه رستوران با کلاس...
میخوای چیکار کنی؟! وای بلد نیستی غذا سفارش بدی ... جلوی دوستات ضایع میشی
وقتی بلد نیستی باید چیکار کنی؟
اینجا واسه خاطر همینه
کلا یادمیگیریم فرهنگ هر جایی رو ...ارتباط با اصناف رو ... تا بلد نبودنمون دلیل بر این نشه که از اون مکانها استفاده نکنیم
================
راستی میگن خودتو معرفی کن یه چیزی از خودت بگو.آقا چشم من بهزادم 21 سال دارم یه دانشجوی موفق که وبلاگی زده تا توش تجربیات همه رو یه جا جمع کنه و با همه به اشتراک بذاره و دربست چاکر رفقا هستیم:دی




راستی درمورد تبلیغات . دیدنشون هیچ ضرری براتون نداره.بهترین فایدش اینه که با هر محصولی آشنا میشید . فردا پس فردا بهتون گفتن فلان چیز، یادتون بیاد کدوم چیز
:دی



مدیر وبلاگ : blue
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :